EGMOND AAN DEN HOEF – Hoeve Overslot in Egmond aan den Hoef zet zondag 24 mei de deur open voor liefhebbers van jazzmuziek, zo laat beheerder Hans van den Berg weten.

Vanaf 16.00 uur speelt dan Waaischrik op het podium. Dit jazztrio bestaat uit Mark Boesfeld op bas, Louis Carlebur op drums en Thomas Hans op toetsen. Naast het trio Waaischrik treedt Betty en de Boogiemen op. Van den Berg: “Zij spelen na de pauze muziek van de singer-songwriter Joni Mitchell. Mitchell ging een samenwerking aan met jazzbassist Charles Mingus, wat tot spectaculaire muziek leidde.”

Betty & The Boogiemen bestaat uit zangeres Betty Borstlap, Mark Boesveld (fretloze basgitaat), Dirk Balthaus (elektrische jazzpiano/Fender Rhodes, Louies Carlebur (drums) en Erik van der Weijden (sopraansax). Hoeve Overslot is te vinden aan Slotweg 42.in Egmond aan den Hoef. De zaal is open vanaf 15.00 uur en de entree is gratis.

(Aangeleverde afbeelding).